Friday, October 9, 2026

BBB RIPOFF REPORT: We Steal Golf Balls LLC ---> https://webuygolfballs.com/

RIPOFF REPORT: We Steal Golf Balls LLC ---> https://webuygolfballs.com/
This business is NOT BBB Accredited.
Customer Review Ratings 1.33/5 stars Average of 18 Customer Reviews
Most recent Review from Austin L Date: 06/24/2026 1 star What a joke this is! How do they even let yall run a business like this ? For one false advertisement, you dont get paid within 24hrs. For two they dont tell you what the offer is nor will they tell you on the phone , have to wait to receive the check to accept or decline. Will never do business with them again! I got paid 15cent a ball for 160 Titleist pro v1s , 125 tp5s , 75 Callaways & 65 misc balls , basically robbing people but advertising they pay top dollar We Buy Golf Balls LLC Date: 06/29/2026 Hello REMOVED,I am sorry to hear that you were not satisfied with the payment amount you received. To clarify our process, we issue payment 24 hours after we receive and inspect the product; from there, it typically takes a few days for the check to arrive via mail. Please note that our customer service representatives do not have access to the specific payment amounts once they have been REMOVEDreviewing your order, I see that you sent in a large quantity of Proline golf balls. Our pricing is determined by age, brand, and condition. The golf balls you submitted were graded as "C," which is a lower grade and directly impacted the final pricing.If you are not satisfied with the amount received, you may return the uncashed check to us.?We will ship your golf balls back to you at no cost. I can see that the process to return your items has already been initiated.
Review from Mike J Date: 06/07/2026 1 star I do have to admit the process was very easy! But the payout was not at all what was expected. I sent them 800 washed balls and for sure some of them were not on the A list balls. But I did include at least 100 Pro V1's, REMOVEDChrome just to see how they did. I got a check for $52.50 or about 6 cents per ball. So they don't even come close to their advertising. Needless to say they won't be getting any more ball from me! I will just sell them on Marketplace for $5.00 a dozen and come out WAY ahead. We Buy Golf Balls LLC Date: 06/08/2026 Hello REMOVED, As stated in our advertisement, we are primarily looking for A/B grade balls from specific brands, such as the Titleist Pro V1 and Callaway Chrome Soft models you provided. While we pay top dollar for those specific brands and models, C/D grade quality golf balls receive a significantly lower payout.Although we received the brands we are looking for, the quality of the golf balls we received fell below C/D grade quality. As noted in the advertisement, if you are not happy with the price you received, you may return the check to us. Upon receipt, we will promptly pack and ship your golf balls back to you. Alternatively, please feel free to reach out to us directly to discuss the specific reasons for your valuation. Review fromEd W Date: 05/07/2026
1 star Did not pay as promised. I sent in 205 golf balls grade A quality and all on list provided. Was paid only 14 cents per ball even though was promised 25 cents to 1 dollar per ball. This company false advertises and mis-leads it customers. We Buy Golf Balls LLC Date: 05/12/2026 Hello REMOVED, Our sellers packet and advertisements do not list set pricing because all golf balls undergo a hands-on inspection to determine their value. During this process, a quality inspector evaluates the items to see if they fall under the A, B, C, or D grade. For this reason, REMOVEDis unable to disclose specific pricing information REMOVEDstated on the flyer you received, if you are not satisfied with the payment offered for your golf balls, you may return the check to us. We will then repack your items and ship them back to REMOVEDregards,?REMOVEDRepresentative Review fromJoan T Date: 04/20/2026
1 star Total joke - mailed a ton of pro v 1s in excellent quality and the payment was embedded We Buy Golf Balls LLC Date: 04/23/2026 Hi REMOVED, We have received your order. While it included Pro V1s, the shipment consisted primarily of 4A and 3A quality golf balls, along with several other brands in 3A condition. Please keep in mind that brand, age, and condition are all factors in our final pricing.We have issued a check based on our evaluation of the items received. If you have any concerns or are dissatisfied with this amount, ?y?ou can have give?n us a call so we can discuss the evaluation REMOVEDregards,Customer SupportHi REMOVED,We have received your order. While it included Pro V1s, the shipment consisted primarily of 4A and 3A quality golf balls, along with several other brands in 3A condition. Please keep in mind that brand, age, and condition are all factors in our final pricing.We have issued a check based on our evaluation of the items received. If you have any concerns or are dissatisfied with this amount, please give us a call so we can discuss the evaluation REMOVEDregards,Customer Support Review fromJoseph P Date: 04/07/2026
1 star REMOVED. They are legit BUT you will NOT be happy with what they pay you. My last shipment (2 bags of 420=840 total) quality balls that I hand scrubbed. My check. $28.00. ?? Im not joking!!! We Buy Golf Balls LLC Date: 04/13/2026 Hello REMOVED, We have received the two bags you sent, containing 356 and 422 golf balls respectively.Please keep in mind that the age, brand, and condition of the balls determine the final price. The items we received were not on our preferred list and were of a lower REMOVEDboth bags were processed separately, you should receive two individual checks. If you have not received both, please give us a call and we can reissue a replacement check for REMOVEDregards,Customer Support Review fromDEAN F Date: 03/31/2026
1 star REMOVEDOFF. Sent 425 mint to very near mint top brand balls. Was sent a check for 63 dollars 16 cents a ball. Are you kidding me right now. These guys are simply a rip off .DO NOT SEND THEM YOUR GOLF BALLS. We Buy Golf Balls LLC Date: 04/02/2026 Dear REMOVED, I apologize that you were not completely satisfied with your experience.Please keep in mind that our pricing is based on the age, brand, and condition of the golf balls received. Although some were sent in near-mint condition, approximately 80% of the items we received were 3A quality, which significantly impacted the final quote.If you are ever unhappy with a payment, please feel free to call us to discuss whether renegotiation is an option. We always strive to ensure our customers are REMOVEDregards,Customer Support Review fromBrad M Date: 03/17/2026
3 stars I rated a three because it was about what I expected. If it weren't for the freight expense, of course the payout would be a bit better. I have found selling them locally to not be worth the time and effort, as collecting them is time intensive enough already. Their quality rating scale is exactly what they portrayed. Looking at the total picture, I would say they found a market niche and offer a reasonable program for the sale of my golf balls. The last thing I want is to alienate my local pro for selling golf balls to his patrons! Selling them on facebook marketplace is a pain in the anatomy and time intensive, I would rather be playing golf anyway. We Buy Golf Balls LLC Date: 03/18/2026 Hello REMOVED, Thank you for your detailed feedback and for sharing your experience. We are thrilled to hear that our grading scale met your expectations and that our program offers a convenient alternative to the time-intensive process of local sales. We understand that freight expenses affect the final payout, and we are constantly looking for ways to streamline those costs to provide more value to you. Our goal is to take the "pain" out of the process so you can spend your time doing what you love—playing golf! We look forward to working with you again. Best regards, Customer Support Review fromBradford S Date: 03/17/2026
1 star I saw the add and responded. I sent in 425 balls from their accepted list. My check was for 49.08. That's 11 cents per ball. What a joke. I would rather take them to the range and hit them. They got my last golf ball. We Buy Golf Balls LLC Date: 03/18/2026 Dear REMOVED, We are sorry to hear that you are dissatisfied with the payment received for your golf balls. As stated in our information packet, we pay between ?.?5 and ?.?30 cent per ball. The final valuation depends on the age, brand, and condition of the items received. If you are not completely satisfied, please contact us before cashing your check. We would like the opportunity to find a solution and ensure your satisfaction. Best regards, Customer Support Review fromrocky g Date: 03/03/2026
1 star I sent in 3000 golf balls I got a check for $281 I know for a fact that I sent in over a thousand other brands they asked for All top a quality I know they're top a quality because I took them out of the package and put them in there 300 I would personally not send them another golf ball they took them over 2 weeks to get me a check for a puny amount that I could have went to the golf ball range and sold 500 balls for REMOVEDis the runaround and a crappy service I would not recommend this company to my worst enemy they are a ripoff. And my name is Rocky I was going to send in 6000 balls I decided to check them out first I wish I would have read all these comments before I sent them in have you guys know any other company that buy used golf ball please get in touch with me cuz I have another REMOVEDballs to get rid of We Buy Golf Balls LLC Date: 03/05/2026 Hello REMOVED, While we provide a mailer stating we accept top-quality golf balls, please keep in mind that the condition of the balls plays a significant role in their valuation. Any discoloration or scuffs will decrease the value, regardless of the quantity provided.We offer a 100% return of your golf balls if you are not satisfied with the payment amount. We did not receive a call or email regarding your dissatisfaction prior to you cashing the check. We simply request communication so that we have the opportunity to resolve any issues.Customer Service Representative Review from JOHN S Date: 02/12/2026
1 star We Buy Golf Balls states that if you are dissatisfied with the price evaluation of the balls you send, REMOVEDwill return them, and the seller will return the check. I sent them 250 personally inspected, unmarked balls. REMOVEDstated the balls were devalued because they contained heavy blue markings. This is false, because I have sold many balls to buyers and know not to include marked balls in the ones I send. Dissatisfied with the value they purported to place on them, I requested that my balls be returned. WBGB returned 250 marked, scuffed, and dirty balls, not the ones I sent. In other words, they returned their garbage to me. Thus, they did not honor their claim that, if I am unsatisfied with their price, WBGB would return the golf balls they received. This is considered a deceptive business practice under Michigan law. Accordingly, I gave them 10 days to return the unmarked balls they received, in accordance with their stated business practice, and I will return their check. Failure to do so will result in my filing a complaint. It is irrelevant whether the REMOVEDacts on the complaint, but it is relevant that a complaint filed against We Buy Golf Balls will be in the REMOVEDs files. REMOVEDfailed to return my balls or respond to my threat to file a claim with the REMOVED, so I have filed a formal deceptive business claim with the REMOVED. The returned garbage balls from REMOVEDwere donated to Goodwill. Even though REMOVEDis not an accredited member of the BBB, I have sent this to you for publication. We Buy Golf Balls LLC Date: 02/19/2026 Dear REMOVED, That is correct; if a customer is not satisfied with the offer amount, we will return the original golf balls upon the return of our check. As you have dealt with us previously, you are familiar with our policy and our commitment to customer satisfaction.Records show our third encounter occurred on 10/30/2025. Upon receiving your shipment, we noted that every ball had blue player markings, which decreased the initial valuation. We received an email on 11/06/2025 expressing dissatisfaction with the payment. Following a conversation with REMOVED, we requested the return of the check.On 11/10/2025, REMOVEDprocessed the return of your original golf balls via REMOVEDwhich were delivered on 11/13/2025. Since that time, we received no communication regarding your claim that the golf balls were not yours. Please note that we do not release golf balls until we are certain a customer is satisfied and accepts the REMOVEDhad the option to return the shipment if you felt there was an issue; instead, you donated the balls and proceeded to cash the check. We feel that we have fulfilled our service, as you received your original items and also cashed the payment provided.
We Buy Golf Balls LLC is NOT a BBB Accredited Business. To become accredited, a business must agree to BBB Standards for Trust and pass BBB's vetting process.

No comments: